T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DÜZCE / AKÇAKOCA - Akçakoca Orhan Özdemir Fen Lisesi

Dr. Didem ÇELİK YILMAZ - Müdür Yardımcısı (Öğrenci İşleri)

Öğrenim Durumu

Lisans: Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü (1997-2002)

Pedagojik Formasyon: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi (2001-2002)

Yüksek Lisans: Abant İzzet Baysal Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalı (2015-2017)

Doktora: Abant İzzet Baysal Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı. Eğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalı (2017-2023)

 

Çalıştığı Kurumlar ve Görev Unvanı

Akçakoca Fen Lisesi- İngilizce Öğretmeni- 2009 – halen devam etmektedir.

Borsa İstanbul Zeytinburnu Anadolu Lisesi – İngilizce Öğretmeni – 2008- 2009

Akçakoca Süha Güven Mesleki ve Teknik Lisesi – İngilizce Öğretmeni– 2004-2008

Ankara Doruk Yabancı Dil Eğitimi- İngilizce Öğretmeni/Eğitim Koordinatörü- 2002-2004

 

Sınav Sonuçları

YÖKDİL / İngilizce (2017 Bahar Dönemi): 97 / 100

ALES (Akademik Personel ve Lisansüstü Eğitimi Giriş Sınavı) (2017 Bahar Dönemi): 85.5 / 100

 

Yayınlar

Tezler Çelik Yılmaz, D. (2017). Mesleki profesyonellik ile öğretmen liderliğine yönelik öğretmen algıları arasındaki ilişki [Yayımlanmamış yüksek lisans tezi]. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi.

Çelik Yılmaz, D. (2023). Öğretmenlerin Kültürel Değer Algıları ve Örgütsel Politika Algıları Arasındaki İlişkide Sosyal Kimliğinin Aracı Rolü [Yayımlanmamış doktora tezi]. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi.

 

Ulusal ve Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

Aydın, B., & Çelik Yılmaz, D. (2021). Teachers’ opinions on organizational ostracism. Political Economy and Management of Education, 2(1), 14-31.

Çelik Yılmaz, D., & Nartgün, Ş. (2021). Eğitim sistemini etkileyen değişimlerin kaos teorisi bağlamında incelenmesi: Yükseköğretim kurumlarına giriş sınavlarındaki değişikliklerin yarattığı kelebek etkisi. MSGSÜ Sosyal Bilimler, 1(23), 105-126.

Argon, T., Çelik Yılmaz, D. and İsmetoglu, M. (2017). Okul Yöneticilerinin Meslek Ahlakı Davranışlarına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 6(3), 210-221.

Argon, T., Çelik Yılmaz, D., and Ismetoglu, M. (2016). High School Students’ Views on Lifelong Learning and Career Adaptabilities. Anthropologist, 24(1), 354-362

Argon, T. ve Çelik Yılmaz, D., (2016). Lise Öğrencilerinin Akran İlişkileri Algıları ile Okula İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 5(Özel Sayı), 250-258.

Memişoğlu, S. P., Çelik Yılmaz, D., İsmetoğlu, M., ve Erbaş, H. (2015). Öğretmenlerin zorunlu yer değiştirmesi uygulamasına yönelik lise öğretmenlerinin görüşleri. Electronic Turkish Studies, 10(11).

Argon, T., İsmetoğlu, M. ve Çelik Yılmaz, D. (2015). Branş öğretmenlerinin teknopedagojik eğitim yeterlikleri ile bireysel yenilikçilik düzeylerine ilişkin görüşleri. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 4(2), 319-333.

 

Kitap Bölümleri

Argon, T., & Çelik Yılmaz, D. (Baskıda) Öğretmenlik mesleği. İçinde (Edt.: Ü. Dilekçi), Eğitime giriş. Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.

Çelik Yılmaz, D., & Sezgin Nartgün, Ş. (2022) Kaos kuramı ile doğal tutarlılık kuramı arasındaki ilişki ve eğitim örgütlerine yansımaları. İçinde (Edt.: T. Argon, Ş. Sezgin Nartgün) Geçmişten günümüze yönetim kuramları, ilişkiler ve eğitim örgütlerine yansımaları. (ss.425-462) Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.

Çelik Yılmaz, D., & Argon, T. (2020). Prejudice, Discrimination, and Alienation in Educational Environments. In Empowering Multiculturalism and Peacebuilding in Schools (pp. 35-60). IGI Global.

Argon, T., & Çelik Yılmaz, D. (2018) Sosyal takas kuramı. İçinde (Edt.: K. Demir ve K. Yılmaz), Yönetim ve Eğitim Yönetimi Kuramları (ss. 289-310). Ankara: Pegem Akademi Yayıncılık.

Ulusal ve Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler.

Argon, T., & Çelik Yılmaz, D. (2021) Lisansüstü eğitimde akademik ertelemeyi yönetmek [Sözlü sunum]. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR XII), Antalya, Türkiye.

İsmetoğlu, M., & Çelik Yılmaz, D. (2021) Uzaktan eğitim sürecinde okul aile işbirliğinde yaşanan değişime yönelik paydaş görüşleri [Sözlü sunum]. 12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR XII), Antalya, Türkiye.

Sezgin Nartgün, Ş., Çelik Yılmaz, D. (2019). The relationship between high school students´ identity functions and the sense of belonging at school. 5th Internatıonal conference on lıfelong educatıon and leadershıp for all. ICLEL 2019

Çelik Yılmaz, D., Argon, T. (2019). Teachers´ Opinions about Management of Diversity in Schools. 5th Internatıonal conference on lıfelong educatıon and leadershıp for all. ICLEL 2019

Memişoğlu, S. P., Çelik Yılmaz, D. (2018) Öğretmenlerin Örgütsel Değişim Sinizmine Yönelik Görüşleri Internatıonal Learnıng Teachıng And Educatıonal Research Congress ILTER 2019.

Argon, T., & Çelik Yılmaz, D. (2018) Öğretmenlerin Mesleki Profesyonellik Düzeylerine Yönelik Algılarının Kişisel Değişkenler Açısından İncelenmesi [Sözlü sunum]. 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye.

Argon, T., İsmetoglu, M. and Çelik Yılmaz, D. (2017). Öğretmen Görüşlerine Göre Karar Verme Sürecine Katılım ve Yönetici Tutumları. ICONTE 2017

Argon, T., Çelik Yılmaz, D. and İsmetoglu, M. (2016). Teachers’ Job Dissatisfaction and Administrators’ Role. Internatıonal Conference on Lıfelong Educatıon and Leadershıp for All. ICLEL 2016.

Argon, T., İsmetoglu, M. and Çelik Yılmaz, D. (2016). The Evaluation of Teachers’ Perceptions about Multicultural Education in Terms of Abroad Experience Variable. Internatıonal Conference on Lıfelong Educatıon and Leadershıp for All ICLEL 2016.

Argon, T., İsmetoglu, M., Çelik Yılmaz, D., and Erbas, H (2015). High School Students’ Views On Lifelong Learning and Motivational Persistence Levels. Internatıonal Conference on Lıfelong Educatıon and Leadershıp for All ICLEL 2015.